Методична робота в закладі дошкільної освіти "Берегиня" ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів.


Науково - методична проблема ЗДО

"Використання інтегрованих методів роботи на заняттях з мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку"

Актуальною проблемою сучасної дошкільної освіти є проблема розвитку зв'язного мовлення у дошкільників. Мова – це основний засіб спілкування і порозуміння між людьми. Від знання рідної мови, вміння нею користуватись залежить внутрішня культура особистості, її моральні засади, суспільні та естетичні ідеали. Тому виховання особистості неможливе без опори на знання рідної мови, зокрема її словника, граматики та зв'язного мовлення. Саме тому наш заклад і працює над розвитком зв'язного мовлення дітей.

Питання над якими працюєм в 2023-2024 навчальному році;

1. Формування соціально-громадської компетентності дітей дошкільного віку.

2. Ігрова діяльність. Роль гри в навчанні та вихованні дітей дошкільного віку.

3. Партнерсьа взаємодія між батьками та педагогічним колективом, як ключова передумова налагодження ефективного та дієвого освітнього процесу.


Методична робота закладу спрямована на:

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;

- стимулювання творчого потенціалу педагогів;- підвищення педагогічної культури педагогів;

- вдосконалення педагогічної майстерності;

- розвиток спеціальних умінь та навичок;

- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Мета методичної роботи: вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності

Напрямки методичної роботи:

- підвищення соціально

– психологічної культури вихователів;

- вдосконалення педагогічної майстерності;

- сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;

- розвиток спеціальних умінь та навичок

Принципи методичної роботи:

•педагогічна співпраця з вихователем;

• робота в режимі довіри, доброзичливості;

• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;

• принцип допоміжно – регульованого контролю

• надання вихователеві права вибору;

• системність методичних заходів;

• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;

• щоденна допомога;

•випереджувальний характер методичної роботи

Кiлькiсть переглядiв: 1000

Коментарi